الاثنين، 20 سبتمبر 2010

الحلقة الاولي من برنامج حوار مع النجوم




نتطل طَلة تثير الِإنتباه تشد حواسك الخمس

تنم عَن إحْساس مرهف ومشاعر راقية ..

تتسلل إلى القَلب في سَكينتها
تلْتحمُ فيها الطيبة والنقاء
جوهَرة ثمينةٌ رائعةٌ وسكينة
ما أسعدنا بك
وأهلا بكِ غاليتي معنا
والآن .. أترككم مع

عبـر " حوار رائع
ithar 2010
انا بنت صغيورة عندي 11 سنة

من انتي
انا
ما اسمك الحقيقي
ايثار
ما هي صفاتك
مممم مغرورة بس حبوبةو طيوبة و مرحة و جدية بالدراسة و اشتغل
و معلش اقول حاجة للناس اللي بتقرى
ماشي
اقلهم باركولي يا بنات حخش امتحانى اذكى تلاميذ اريانه ( المدينه اللي اعيش فيها )
من هى صدقتك المقربة بستار دول؟
كتير صديقات بس الاقرب الي هي رغد بإسم
Raa_D
هل فى صديقة تتمنين رؤيتها فى الحقيقة؟
كل صديقاتي
 
 اذا اصبحتى فتاه الغلاف فما شعورك عند ذلك؟
اموووت من الفرحة ادعولي اصير
هل لديكى صديقة تحبين الحديث معها
الكل
ما في فرق

هل يوجد عضوة لها فضل عليكي وتوجهى لها شكر؟

اه بس هما 3 مش 1 اولا اللي خلتني سوبر اول مرة 2 اللي

 ساعدتني بكل ما بتقدر من فلوس و هدايا رغد / اللي خلتني سوبر مرة تانيه



هل حصل فى حياتك موقف طريف؟

ممممممممم اه لما كنا بالبيت

انا و اختي نكلم بعضنا من الهواتف

اختي عضبت لاني قفلت الخط


فاعدت طلب ا الرقم بس بالغلط و مررت لي الخط فقلت للمتحدث كلام بذيء
مش حلو
ههههههههههههههههههههههههههههه

طلعت مش اختي قالت لي مرا على الخط يا قليلة الأدب
ههههههههههههههههههههه


و قتها رحت ابكي لماما اللي شبعت ضحك

 س12ما هو لونك تحبيه؟

اسود

 ماهو ايضا مكان تحيبه؟

قدام ستاردول بغرفتي
قدام ستاردول بغرفتي طبعا

 اكلة تحبينها؟

مممممم الإسكلوب و كل الحوم المشوية المقلية او اي نوع من اللحم
من قدوتك فى الدنيا؟

ماما

ما هى حكمتك فى الحياه؟
اقعد على ستاردول تربح ميدول

هههههههههههه بمزح

اشتغل ت**ب و ادرس تنجح
 ماذا يعنى لكى كلا من

الفراق

عذاب اليم
س20وظيفة احلامك؟

مهندسة حواسيب
يني عاوزة اصنع المواقع الي زي ستاردول

او اي موقع تاني

كلمة اخيرة

شكرا ليكي على المقابله الحلوة و اتمنى تكونو حبيتو شخصيتي
مع تحيات صديقتكم
اثوووووووووووور
 واحنا اسعدنا حوارنا معك يا يمنى وشكرالك لكى انك قبلتى الحوار معنا
ادعولي انجح

هناك تعليقان (2):

  1. مشكورررره ع المقابله مع صديقتي الحلوه اثوووووور بتمنى تعملي مقابله معي

    ردحذف
  2. نفسي تقابليني وردي عليا اول لما تسمعي الرسالة

    ردحذف